Produktni menadžment je kompleksna disciplina, ulazi u sve pore vašeg poslovanja i povezuje timove iz različitih domena i znanja. Da bi vaši timovi bili uspješni u donošenju pravih odluka moraju posjedovati određene kompetencije i razumijeti proces PLM-a. Obratite nam se za treninge koji su fokusirani na razvoj vama bitnih vještina.
Kako do uspješnog razvoja proizvoda? Produktna strategija, metrike i propozicija, inkrementalni razvoj i testiranje, kompetencije timova!
Izdvojene teme i što ćete naučiti
Produktna strategija i metrike
Planirati strategiju proizvoda: dugoročni razvoj (Strategic product roadmap), UX strategiju, cjenovnu strategiju i diferencijaciju. Postaviti inspirativnu viziju i propoziciju proizvoda. Postaviti kvantitativne financijske i nefinancijske pokazatelje performansi proizvoda i vezati uz OKR zaposlenika.
Design thinking
Kroz primjer iz prakse učimo primjenu tehnike kritičkog rješavanja problema koji uključuje empatiju, kreativnu ideaciju, konceptualni dizajn rješenja i testiranje s korisnikom. Design Thinking by Global Innovation Institute
GInI | Global Innovation Institute Home Page.
Prototipiranje i tehnike iterativnog testiranja
Korištenje prototipa u razne svrhe – za učenje, razjašnjavanje, testiranje, sučeljavanje, odlučivanje, dokazivanje, inspiraciju. Strukturiranje procesa iterativnog razvoja i testiranja komponenti prototipa u raznim okruženjima i korisničkim situacijama. MVP i Lean dizajn i test.
Istraživanje, testiranje, validiranje ideja i proizvoda
Naučiti kombinirati kvalitativne i kvantitativne tehnike istraživanja uz primjenu psihologije, sociologije i antropologije. Validirati rješenja kroz TRL proces 1-4 (temeljno i industrijsko istraživanje; POC). Upoznaj preko 20 korisnih tehnika prema preporuci GINI.
Kreativne tehnike inoviranja
Kako primijeniti kreativne tehnike u svakodnevnom poslovanju. Inoviranje proizvoda, procesa i usluga u praksi uz korištenje radnih predložaka. Učimo primjenu odabranih kretivnih prema preporuci GINI.
Poduzetništvo i startup proizvoda
Strukturirati proces razvoja novih proizvoda poduzetnika i startup-ova. Učimo integrirati sve domene pripreme poslovnog slučaja: istraživanje, testiranje proizvoda, analiza profitabilnosti, bottom-up procjena troškova razvoja, cjenovna strategija, tržišna distribucija i Pitch.
Portfolio menadžment
Maksimizirati vrijednost portfelja i usklađivati sa strateškim ciljevima tvrtke. Uspostaviti R&D (inovacije i proizvodi). Uspostaviti PMO (razvojni projekti). Mjerenje performansa portfolia i izvještavanje prema ključnim dionicima. Arhitektura portfolia s inovacijskim programima kroz Horizone 1-3.
„Market fit“ analiza proizvoda
Analiza aktivnog proizvoda tehnikom „Canvas value proposition“: mapiranje elemenata proizvoda s atribitima korisnika. Cilj analize je ustanoviti koliko vaš proizvod zaista (ne)zadovoljava potrebe korisnika, kupaca i tržišta.
PMI standardi upravljanja projektima
Upoznavanje standarda Project management Institute Project Management Institute | PMI: priprema projektnog slučaja, definiranje opsega projekta, procesi planiranja i realizacije, kontrola projekta i izvještavanje, upravljanje rizicima i kvalitetom. Projektne financije – CBA, ROI, NPV. Rad u timovima na primjerima iz prakse.
PM2 metodologija upravljanja projektima (EU)
Primjena metodologije EU komisije: od pokretanja i planiranja projekta do realizacije pm2alliance.eu. Uloge i kompetencije voditelja projekta i tiomova. Korištenje artefakata metodologije poput projektne povelje, projektnog plana, risk registra, izvještaja i dr. Rad na primjerima iz prakse.
Kako radimo?
Iskustveno učenje 80% vremena.
Radimo na vašim ili generičkim produktnim primjerima.
Obrađujemo vaše „izazove“ iz prakse.
- Teme su prilagođene razini kompetencija vaših timova, tipovima vaših proizvoda i procesnim izazovima.
- Najčešće tražene teme: produktna strategija, cost-benefit analiza projekta, tehnike validiranja proizvoda.
- Timski ili individualni coaching: usmjeravamo vas u procesima istraživanja, razvoja i produktizaciji.
Surađujemo s tvrtkama svih profila i industrija, podrška za startup-ove, malo i srednje podruzetništvo te korporacije.