Skip links

R&D usluge

Razvijate svoje proizvode u suradnji sa stvarnim korisnicima!

U procesima stvaranja ideja, razvoja i plasiranja na tržište donosimo puno odluka i za većinu njih su relevantna vaša industrijska ekspertiza i ranija uskustva.

Međutim, vaše iskustvo, a i analitika korisničkih podataka ne mogu u cijelosti doprijeti do istinskog problema, do razumijevanja zašto i kako se Vaši korisnici ponašaju u određenim situacijama i donose odluke, emocionalno i funkcionalno. Upravo taj dio je ključan za uspjeh vašeg rješenja. Razvojne odluke koje ste donijeli na bazi samo hipoteze povećavaju vjerojatnost korekcija i dodatnog rada.

Stručna ekipa iz Improve-a i ja smo udružili snage i tako Vam olakšali potragu za cjelovitim rješenjem:

Prilika za razvoj vještina i stjecanje novih znanja

  • Raspolažemo s bazom od +12.000 članova među kojima možemo brzo identificirati stvarne i pouzdane korisnike koji su relevantni za testiranje Vaših ideja.
  • Targetirane korisnike uključujemo u ključnim fazama razvoja kroz odabrana Quan ili Qual istraživanja kako biste dobili pravovremene uvide i prevenirali dorade. Koristimo upitnike, slike, video materijale ili ispitanici upisuju svoje reakcije na samom konceptu.
  • Istraživanje, experimentiranje, prototipiranje, user testing… prikladnim metodologijama otkrivamo za Vas relevantne funkcionalne i emocionalne potrebe korisnika.
  • Dajemo podršku u pripremi produktnih elemenata, propozicije, UX, CX i produktne strategije do dugoročnog razvojnog plana (Strategic Product Roadmap).
  • Tailor made pristup svakom klijentu koji uključuje radioničku analizu i timsku suradnju s Vašim stručnjacima.

Najčešće dileme timova kod razvoja NOVIH PRODUKATA / USLUGA:

Tko su nam ciljani korisnici? Kako se naš novi proizvod uklapa u njihov život? Kako trenutno rješavaju isti problem?

Kako definirati viziju proizvoda koja je u skladu s potrebama ciljanih korisnika? Kako definirati propoziciju koja „komunicira” s korisnikom?

Postoji li na tržištu spremnost za korištenjem našeg novog proizvoda?

Jesu li testna verzija ili prototip primjerene zrelosti za testiranje s korisnicima u određenoj fazi razvoja?

Kako bi iz perspektive vaših korisnika izgledao idealan proizvod? Kako kreirati UX strategiju?

Najčešće dileme timova kod ANALIZE I REDIZAJNA AKTIVNIH PROIZVODA / USLUGA:

Koliko se naša ciljana publika promijenila? Kakvo je sadašnje korisničko iskustvo i mogu li ga unaprijediti?

Kako naš proizvod percipiraju korisnici konkurencije?

Koje su barijere korištenja našeg proizvoda, a što predstavlja poticaje za korištenjem?

Je li dugoročni razvojni plan u skladu sa strategijom našeg biznisa?

Kako trenutna propozicija i komunikacija dohvaćaju ciljanu publiku?

ilustr-1

Human centered R&D tim

Senka Brajović

Senka Brajović

Improve
Gordana Vujević Hećimović

Gordana Vujević Hećimović

Improve
Marina Dražić

Marina Dražić

Prototip05
🍪 Ova web stranica koristi kolačiće za unapređenje vašeg korisničkog iskustva.
Ova web stranica koristi kolačiće za unapređenje vašeg korisničkog iskustva.