Skip links

Product discovery: Market-fit analiza odstupanja proizvoda u odnosu na potrebe ciljanog korisnika i pronalazak novih prilika

Prihodovni uspjeh proizvoda često stvara iluziju sigurnosti i uvjerenje da proizvod ne treba redizajn te se  promjene često odgađaju i zbog ograničenih resursa i prioriteta. No, tržište ne stagnira, promjene su stalne u korisničkim preferencijama, tehnologiji kao i rješenjima konkurencije.

Stoga je važno redovito provoditi analize koje daju kvalitetne uvide za donošenje racionalnih odluka o strategiji daljnjeg razvoja proizvoda ili eventualnom povlačenju s tržišta.

 

Nudimo radionički pristup analize proizvoda koji se pokazao uspješnim u suradnji s klijentima iz B2C sektora, poput telekoma, banaka, osiguranja i tvrtki IT industrije.

Primarna svrha analize je:

✅ Identificirati nove produktne elemente i prodajne prilike za strateški roadmap vaših proizvoda

✅ Prepoznati prioritete razvojnog roadmap-a

✅ Ideacija inovativnih rješenja za proizvode i korisničke usluge, tržišna diferencijacija

✅ Steći nove vještine korištenja tehnika istraživanja za otkrivanje autentičnog korisnika

 

 Tijek radionice:

1.Odabir proizvoda i segmenta

  • Sudionici biraju jedan ili više proizvoda iz B2C segmenta te definiraju ciljani korisnički segment

2.Analiza odstupanja propozicije proizvoda u odnosu na potrebe korisnika (gap-ovi)

Podjela sudionika u 2 tima:

  • Tim1 analizira propoziciju proizvoda i kako trenutno rješava tipične i ključne korisničke potrebe – koristimo tehniku Canvas value proposition
  • Tim2 analizira korisničke životne navike, ponašanja i potrebe u specifičnom kontekstu industrije (npr. financijska industrija istražuje svakodnevne financijske navike korisnika) te procjena prioriteta – koristimo tehniku Canvas value proposition
  • Tim1+ Tim2 mapira trenutnu propoziciju proizvoda s atributima korisnika
  • Tim1+ Tim2 utvrđuje odstupanja propozicije proizvoda u odnosu na potrebe korisnika i tržišta

3.Istraživanje širih prilika i planiranje strateškog roadmapa:

  • Razrada ideja koje nadilaze samu “upotrebu proizvoda/usluge”.
  • Formiranje liste novih produktnih ideja, prioritizacija prema strategiji tvrtke.
  • Identifikacija eventualnih partnera za realizaciju ideja.

4.Vještine product discovery-ja

  • Tijekom radionice sudionici usvajaju kvalitativne tehnike istraživanja potreba autentičnog korisnika i inoviranja uz primjenu psihologije, sociologije i antropologije (Global innovation institute), primjenjive u svakodnevnoj praksi.

 

📌 Trajanje radionice: 6-8h (ili 2x4h prema dogovoru)

📌 Broj sudionika: 8-15

📌 Ciljani sudionici: idealno mix ljudi koji uključuje produktne menadžere, razvojne timove, korisničku podršku, marketing, prodaju i druge timove koji su povezani s proizvodom i korisnikom.

📌 Sadržaj radionice može se proširiti dodatnim zadacima poput CBA analize, projektnog planiranja i pitch-a.

 

Zanima Vas kako poboljšati svoj proizvod i osigurati mu dugoročnu uspješnost? Javite se za više informacija, rado ćemo pomoći vašem timu u otkrivanju novih prilika!

Kontaktirajte nas za organizaciju radionice:

Rezerviraj termin

Ova web stranica koristi kolačiće za unapređenje vašeg korisničkog iskustva.